ОТВОРЕН ШАЛТЕР ПОШТЕ У ЗГРАДИ ОПШТИНЕ

У оквиру Јединственог управног места у згради општине, данас је отворен издвојени шалтер поште. Тим поводм председник општине, Никола Вучен примио је извршног директора Поште Србије, Сашу Трандафиловића и директора поште у Паланаци, Радослава Симића.

У изјави за медије Трандафиловића је рекао да је отварање издвојених шалтера поште примарни циљ , како би се грађанима олакшало да своје потребе обаве ефикасно и прецизно на једном месту. – Ово је само један пример добре сардање са локлном самоуправом где смо, овај репрезентативни шалтер у згради општине, наменили грађанима да  своје потребе заврше лако и на једном месту. Отварање издвојених шалтера  у наредном периоду ћемо интезивирати. Жеља и нам је да грађани, након завршеног посла на шалтеру поште, оду задовољни. Такође, овде на шалтеру поште у општини , од понедељка, моћи ће да подигну и дигиталне сертификате у накраћем могућем року, истакао је извршни директор Поште Србије.

Председник општине, Никола Вучен захвалио је извршном директору, Саши Трандафиловићу што је данас посетио Паланку и присуствовао почетку рада шалтера у згради општине, а посебну захвалност изразио  директору Поште Србије, Зорану Ђорђевићу на сардањи и разумевању  потреба једне локалне самоуправе и њених грађана.

 

–Јединствено управно место у нашој општини је једно од најсавременијих у Србији и заиста смо имали потребу и за шалтером поште. То је од великог значаја, како за нас овде, тако и за наше грађане. Данас је званично отворен шалтер у Јединственом управном месту, где грађани могу да обаве  услуге платног промета – уплате и исплате, а од понедељка и преузимање дигиталних сертификата, рекао је Вучен.

Издвојени шалтер обавља услуге платног промета – уплате и исплате, пријем писмоносних пошиљака у унутрашњем и међународном поштанском саобраћају, продају вредносница и комисионе робе.

Радно време шалтера je од 8 до 15 часова радним данима.

Please follow and like us:
Posted in Вести, Друштво.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *